Elektronikus ügyintézés
Bővebben: https://ugyfelkapu.magyarorszag.hu/
Cégek esetében az elektronikus ügyintézés feltétele a cégkapus regisztráció! Bővebben: https://cegkapu.gov.hu
Az ügyindításhoz be kell lépni az E-önkormányzat portál felületre https://eonkormanyzat.gov.hu , https://e-onkormanyzat.gov.hu , https://ohp.asp.lgov.hu , majd ki kell választani a megfelelő önkormányzatot.
Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott településnél.
Jelenleg a következő témakörökben érhetőek el űrlapok:
· Adóügy
· Általános vagy egyéb igazgatási ügyek
· Anyakönyvi ügyek
· Hagyaték
· Ipar-kereskedelem
· Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek
Az űrlapok feltöltése ill. aktualizálása folyamatos.
Amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be (https://epapir.gov.hu).